Torsdag kväll!! (igår)

Tja!!

Jag och mina kompisar hade inget att göra för vi fick inte sitta vid datorn så vi bestämde oss för att göra knäck. *MUMS* Först sparang vi upp till närbutiken i väldigt blåsigt och regnigt väder och sedan när vi äntligen kommit hem fick vi inte göra knäck.. Iallafall inte just nu...  Men men jag skulle ändå på bowling nu så att..

När jag kom hem från bowlingen så hade min syrra börjat med knäcken, mums, det luktar underbart!!

Nu skulle det bara koka ett tag så vi fick vänta....



Nu kokar det!!!! ......



Sedan hällde vi upp det på en plåt och sedan fick vi vänta tills det svalnat lite...



Sen skärde vi det i bitar så att vi kunde lägga dom i påsar sen. Dålig ide!! För när vi lagt dom i påsarna blev dom till en stenhård klump. Den enda som var smart nog och tänkte på det var min syrra, hon hade lagt det på en plåt.
Jag har väldigt ont i käken nu efter att ha käkat på en knäck sten/klump hela kvällen, men den var iallafall god!!

Kommer inte på nått mer just nu men vi ses väl!!

Peace!


Kommentarer
Postat av: jannica

Hoppas du får en fin fredag :)

2008-10-31 @ 10:40:11
URL: http://straweberry.webblogg.se/
Postat av: zarah

åh vad gott!

2008-11-01 @ 22:42:11
URL: http://zlundin.blogg.se/

Komentarer skrivs här!!

Namn y´all:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här så ofta du kan!!:

Trackback
RSS 2.0