Tisdag!

♥Η€ì§∂Π ♥

Tja! Idag ska jag nog gå på stan med mina kompisar ifall vädret inte är dåligt. (det ser ganska mulet ut redan !) Jag har inte fått några tips från någon än, vad ni tycker att jag ska köpa! :'(
Vad tycker ni jag ska köpa!? Kom igen då, svara! :D

Hoppas jag hittar nån bra parfym eller kanske en snygg tröja eller några öronhängen. Har varit shoppingsugen väldigt länge nu och behöver verkligen få lite motion efter att ha suttit vid datorn hela lovet. (några dagar!)

Oh nej.. Jag kom på att jag måste göra klart läxan med Moder Teresa också. F*n! Fast jag har redan hittat texten och skrivit den med mina egna ord på ett papper, ganska slavrigt för det var ganska sent när jag gjorde det, och nu måste jag skriva in det på datorn så min lärare kan läsa det. Och sen måste jag också göra inbjudningar till mitt party som jag ska ha på Söndag, inbjudningarna måste verkligen ut. Fy vad stressigt !!

Iallafall så vaknade jag imorse klockan åtta för att jag och min syrra skulle gå med min lillasyster till dagis! Men syrran vaknade såklart inte. Så jag fick ge Elisabeth mat och tvinga på henne kläder medans hon såg på Bundy på TV( ganska ovanligt för hon är 5 år) sedan väckte jag syrran för minst 10: onde gången och tvingade henne att gå till dagis med Elisabeth för att jag hade gjort allt annat. *PUST*!!

Man får väl bara hoppas på det bästa, att jag hittar något snyggt. Hade också extrem huvudvärk innan, men det går säkert över snart. Jag ska gå och dricka lite vatten senn och äta frukost för jag är as hungrig!
Ingen mjölk, såklart!! Nehe vad ska jag äta nu då? Orka äta mackor.... Men jag går och rotar igenom kylskåpet nu så ses vi senn.

Hare så gött! // Anneli<33

Kommentarer
Postat av: JOANNA

sv: okej...vad ska du hitta på idag?:)

2008-10-28 @ 14:01:29
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Komentarer skrivs här!!

Namn y´all:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här så ofta du kan!!:

Trackback
RSS 2.0