Onsdag!!

Hey Dudes!!

Har damsugat och städat  nästan hela nedervåningen idag, kul (noot!!). Tänker inte städa mer idag men kommer säkert bli tvingad att diska med sen, och det är väldigt disgusting!!

Jag har inga bilder att lägga in för att jag inte har någon kamera och jag kan inte önska mig en heller för i julkapp ska jag få DC (skor),. Det är ett måste för mina nuvarande är för små, och i födelsedags present önskar jag mig en ny STOR  cykel, för den jag har nu är en trehjuling juh!! XD (ironi!!)

Jag måste ha ett shampo som finns på Coop, bara måste ha det!! Det är typ bra för blondt hår. Och dessutom så är den en sån liten flaska så man kan ha med sig den ifall man ska resa någonstans. Och så behöver jag något täckmedel thing, till finnar. (Jag har INTE många men man får ju en enstaka ibland så det behövs verkligen) Säg gärna till om du har en bra täckkräm och så kanske jag också kan köpa en likadan. Men då måste du skriva märket på den och vad den heter också i komentaren.

Annars så är det väl inget speciellt jag ska göra idag kanske spela tecken eller nått sånt med grannarna.  Ifall du har ett förslag skriv gärna det då!

Kommer inte på mer så Vi ses väl, kraam!!

Peace!

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch jag behöver också städa, haha :) ha en bra dag!

2008-10-30 @ 12:40:42
URL: http://lindblommalin.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv. tacktack :) ska du göra nått roligt i helgen då? :)

2008-10-30 @ 12:58:46
URL: http://lindblommalin.blogg.se/

Komentarer skrivs här!!

Namn y´all:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här så ofta du kan!!:

Trackback
RSS 2.0