On my way!!

Nu ska jag på breakdance, har just duschat och My kommer och hämtar mig vilken sekund som helst. Det ska bli kul!! Vi ska ha uppvisning om några veckor kom o titta vett ja.

Oj, nu kommer hon måste dra nu, kram<33
___________________________________________________
Efter: Kom nyss hem och fick veta av min tränare Erik att vi kanske inte skulle ha någon uppvisning i allafall, Synd:'( Men men, det får man väl leva med.  Måste nog gå upp snart och läsa en gång till genom papprerna med Moder Teresa i. Synd att det är så stökigt så jag tror faktiskt inte att jag kommer hinna fram till sängen levande innan  böckerna har gjort mig gul och blå, och alla papper har styckat mig till döds. Usch nej, inte tänka på sånt nu.
Är iskall för att jag nyss har ätit underbart god glass. Men blir nog varm när jag får mysa med min underbara snöboll Theo (dvärghamster (vit). ). Fast hans "hus" (bur) ligger längst in i mitt rum, och hinner nog inte dit innan jag blivit mördad, Önska mig lycka till snälla<33 Jag får nog göra ett försök i allafall kan ju inte sitta här hela dan och dregla, tangent bordet går ju sönder snart.

Jag går nu så ha det så gött alleman så ses vi imorrn (klart!), Gonatt !! <33

Kommentarer

Komentarer skrivs här!!

Namn y´all:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här så ofta du kan!!:

Trackback
RSS 2.0