Måndag!

Gomorron!

Idag har jag sett på en film med grannarnas barn barn, den var ganska trist! Den handlade om en konstig gubbe med en underlig dotter och hans kvinna var cp!! Kommer inte ihåg vad den hette men rekomenderar den ! (för 80 åringar)

På fredag är det halloween, det ska bli kul! Eller not??  Jag ska INTE klä ut mig bara så ni vet!  Kanske sätta dit löständer och ha coola kläder, men inget mer XP (ironi!)

Vet inte vad jag ska göra idag.... Imorrn ska jag kanske gå på stan. Ifall det nt regnar! Jag skulle vilja köpa ett par nya Inter Sport byxor (svarta o pösiga.)  Eller gå in på Parelle och kolla på parfymer o deodoranter för killar. (den är till mig, bara älskar kill doft!!) (15 åringen brevid mig klagar på mig och säger att hon ska tvinga mig köpa massa tjejdofter, Aldrig!!!)

Sluuutaaa bråååkaaaa!!!!!! ( Barn barnen fajtas, för att den ena vill hem på halloween o den andra vill stanna. Bara så ni vet är dom 13 och 15 år. 13 åringen vill vara 3 år igen och vill hem o gå bus eller godis, och 15 åringen vill inte låna ut 1000 kronor till hennes tågbiljetter hem. Stackarn!! )

Fett med vänliga hälsningar,  Anneli<33


Kommentarer
Postat av: Jonna

Sugen på att tävla?:)

2008-10-27 @ 21:00:21
URL: http://jonnaa.se

Komentarer skrivs här!!

Namn y´all:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här så ofta du kan!!:

Trackback
RSS 2.0