Måndag Kväll!

Hejsan!!

Min kompis och jag hade inget att göra så hon bestämde sig för att sätta upp mitt hår med papiljotter. Usch!! I allafall
blev det inte snyggt tycker jag men dom säger att det blev det. Lite längre ner är några bilder vi tog:D Dom är inte snygga tycker jag.

Det ser ut som en död pudel från 80 talet XP Fast alla andra tycker det är snyggt :P

Haha jag höll mig för munnen för att jag skrattade as högt och ville inte visa min mun XD

Aja! Häre mina tänder iallafall. Men ha det så gött alleman! Vi ses i morrn, Kraam <33  (ska kanske shoppa i morrn! )


Kommentarer
Postat av: Solina

Hej, jag har veckans fråga i min blogg och skulle bli glad om du skulle vilja dela med ditt åsikt :).

Frågan är:



- Kommer du att läsa Blondinbella's bok, när den kommer ut? =)

2008-10-28 @ 03:31:33
URL: http://solinaa.blogg.se/

Komentarer skrivs här!!

Namn y´all:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här så ofta du kan!!:

Trackback
RSS 2.0