Halloween!!

Boo!!

Ja så idag är det Halloween och i morrn är det party!! Nu har vi handlat färdigt allt som bahövs, fy vad skönt att slippa det nu. Jag ska nog lägga mig snart för partyt varar till klockan 10 imogon och sedan ska vi städa undan så jag är säkert inte hemma förrän kl 11 imorgon kväll.

Vi åt pizza innan, det var typ flera månader sedan jag åt pizza sist så det var riktigt mumsigt!! En god ost och skink fylld pizza och när man tagit en tugga så hänger osten i en strimma ned från pizzabiten. *Mums*!! Visst låter det gott.
Och efter pizzan åt vi godis och popcorn och såg på Tv och satt vid datan. Jag har fixat en ny header, vad tycks?? Jag blev faktiskt riktigt nöjd med den men någon har sagt att man inte såg hela på datan för den var för bred. Syns inte hela,? Behöver jag göra den mindre eller? 

Och vad tycker ni om bakgrunden, jag tog lite typ scary halloween tema. Riktigt snygg faktiskt. Sorry om jag skryter mycket nu men jag blev faktiskt väldans nöjd med det hela!! Men, men... Alla har väl olika åsikter om allt. Det får man börja leva med så snart som möjligt.

Jag ville bara tacka för alla besökare och kommentarer. Ett hjärtligt tack till er som tagit er tid att skriva en kommentar<33  Det är så roligt att få en kommentar trots att alla inte är personligt till mig så accepterar jag att ni skriver om tävlingar och sådant, och om jag inte gillar kommentaren så är det ju så lätt att klicka på "Radera" knappen. Men... Skriv inte något som i något sett anses vara stötade eller negativt. Det raderas isådanafall omedelbart. i´ll get my Revange!! (stavas det så?? XP )

Men ska fixa lite widgets m.m så ni får ha en bra halloween, godnatt yáll!!

Peace!!

Kommentarer
Postat av: JOANNA

hoppas du haft en trevlig halloweeN!:)

2008-11-01 @ 01:50:09
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skriv tills du får kramp i handen!!

2008-11-01 @ 06:19:39
Postat av: Anonym

Skriv tills du får kramp i handen!!

2008-11-01 @ 06:20:01
Postat av: Emelie

godmorgon fin blogg :)

2008-11-01 @ 10:45:34
URL: http://sweeetdreeeams.blogg.se/

Komentarer skrivs här!!

Namn y´all:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här så ofta du kan!!:

Trackback
RSS 2.0