Aj,aj!!

Onsdag Kväll...

När jag till sist såg min kompis började vi med att gå in på Coop för hon skulle ha frimärken. Sen började hon slå mig (på skoj då) så jag sprang förbi en tant och skrek - Hon Slåår mig!!!, och tanten blev helt förskräckt. Stackars tant asså. :'(  XP .

Efter besöket på Coop Forum så syklade vi till den blå brevlådan. När vi nästan var framme så såg vi några 8 åringar som skejtade. Haha!! Fast deto närmre vi kom såg vi att det var någa som hade slutat i vår klass för inte så längesen, dom var altså 13 år. ( dom är inte så långa)

Iallafall så tänkte jag och min kompis som sagt ha ett HalloWeen party. Och inbjudningarna var skoj inbjudningar så vi tycker inte dom är coola så ni vet!! Vi brukar skoja typ hela tiden om precis allting som inte änns är roligt.
Här nedanför är inbjudningen som man fick kopiera ut, klippa ut och klistra och skriva.

Coola!!

Det var väl det, men ha det så Gött, Kraam<33


Kommentarer

Komentarer skrivs här!!

Namn y´all:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här så ofta du kan!!:

Trackback
RSS 2.0